Holtus AssurantiŽn & Financieel Advies BV

Default

Schade melden

Het melden van een schade

Wanneer U een schade heeft, dan is het een prettige achterliggende gedachte als dit zo snel èn vakkundig mogelijk voor U wordt afgewikkeld. Tijdens kantooruren kunt U ons bellen, maar U kunt ons ook een email sturen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met U op. Buiten onze openingstijden vindt U, via de link ''Hoe te handelen?'', een beknopte handleiding om te zien wat U kan doen en hoe het verder afgehandeld wordt als wij het overnemen. 

Voor ernstige schades, zoals grote brand; zwaar ongeval; overlijden of andere ingrijpende calamiteiten, kunt U ons na werktijd èn in het weekend bereiken via de mobiele telefoonnummers: 06-53640702 (Peter Holtus) of 06-53626104 (Victor Neijenhuys)    

Heeft U een ruitschade?

Zonder toestemming van ons, kunt U, mits U daarvoor verzekerd bent, meteen een glashandel (zie de link) bellen als een venster gebroken is. Bij autoruitschade belt U de 24-uurs service van de glasgarage, alleen als U een WA+beperkt of een WA+Casco dekking heeft. (deze telefoonnummers vindt U bij de links). U dient wel rekening te houden met het eigen risico!! In de meeste gevallen is dit de helft van het eigen risico dat op uw polis vermeld staat. 
==>> Als u uw ruit laat vervangen bij uw eigen garage, of een ander bedrijf die niet bij de links vermeld staat, dan moet u in veel gevallen het volledige eigen risico betalen.